Chcesz sprawdzić, kto ma w swojej ofercie pozycjonowanie stron Kraków? Nie zwlekaj! Koniecznie sprawdź http://bit.ly/32XiPsJ
Funkcjonują trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu istotne jest dołączenie do frazy nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim:
– miasto (przykładowo “zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Żoliborz”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do odbiorców mieszkających w tym samym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest preferowania też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na reklamę i nie może rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja włoska“, to “restauracja włoska Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Następny rodzaj pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane wyjście dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Ads ulegną znacznej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail to też dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest również to, iż coraz popularniejszy jest trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Eldom G42 czarna,
– telefon Huawei P20 czerwony,
– obuwie Nike Tanjun czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie istotne w szczególności dla sklepów online. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment produktów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, koncert popularnego zespołu lub Zielone Świątki. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Przeważnie powinno się zainicjować je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść witryny internetowej.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]