Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Skieruj się tu, aby dowiedzieć się więcej o ofercie agencji reklamowej Kraków

Działania reklamowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie własnych oddziałów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, kalendarzy, folderów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest w głównej mierze do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu ds. promocji. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub konferencji, które najczęściej wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę harmonijnego oraz kompetentnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu kursów albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do szerokiego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]