Pawilony są pomocne w każdej firmie handlowej. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też mogą być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych wydarzeń, a ponadto, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
Producenci oferują rozmaite rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, portierni bądź kas biletowych.
Pawilon handlowy – dlaczego warto go posiadać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się dużą trwałością, która jest wynikiem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie prawidłowo konserwowany, posłuży wiele lat – także przy intensywnym użytkowaniu.